På torsdag holder Bloggers Delight efterårsfest på TS Bar og I er noget så velkomne. Der er gratis Somersby og sej musik. Tilmeld dig og læs mere lige her. Men man er selvfølgelig også velkommen til bare at dukke op. Håber på at se en masse af jer!
Adressen er vist lidt umulig at se på flyer’en, så I får den lige her: TS Bar, Studiestræde 14, 1455 København K. Bank på den blå port og sig kodeordet Blog Baby Blog :)
(Visited 174 times, 1 visits today)