Hey folks, ville bare lige stikke hovedet ind forbi og sige hej. Jeg har haft min SIDSTE mundtlige eksamen NOGENSINDE i dag. Det føles så godt og selvom jeg stadig har en skriftlig eksamen til februar og en lille en til sommer (nå, ja og så specialet), så er det bare rigtig dejligt at kunne se lyset for enden af tunnelen.
Nu vil jeg fejre det med en lille tur til spinning og bagefter skal jeg have nogle søde venner til middag og bobler. Så hvis der ikke lige bliver svaret på kommentarer eller blogget i morgen, så er det bare derfor :)
I’ve just passed my last oral exam (EVER! Well, I do still have a couple of written ones left) with flying colors so for now it’s all about celebrating and relaxing a little :)