#Deskfie

Hvad er der i din taske? I din toilettaske? På din badeværelseshylde? I din kuffert? I dit køleskab? På din frokosttallerken? I din basisgarderobe?  Eller på dit skrivebord?

Jeg er selv en nysgerrig hund efter alle variationer af et kig ind i folks hverdagsherligheder, (tilsyneladende) -ligegyldigheder og -hjælpere.

Starter (mode)ugen med hjælp fra de her på mit skrivebord:

→ Kaffe. Altid. Max. 2 kopper om dagen dog. Har skåret yderligere ned. Synes at det er det perfekte antal, hvor jeg kan nyde mine kaffestunder, men uden at være koffeinjunkie.

Energy Elixir. Rører 1-2 tsk. i min smoothie eller skyr.

→ Det nye Costume og Fit Living. Du finder min kærestes guide til de bedste skisportsteder på side 100.

→ Fine strømper. Bare fødder er stadig no go, men med de her gør det (næsten) ikke noget.

→ Proteinboller. Gode som snack eller frokost på farten. Jeg planlægger de fleste af mine måltider og har næsten altid snacks/madpakke med. 

 To do liste fra Kartotek. Elsker lister. Og fine blokke at skrive dem på.

→ Blomster. Smukkeste buket fra glad samarbejdspartner. Tak :)

Skriv en kommentar

6 Kommentarer

    1. Prøver at praktisere ‘lidt men godt’ når det kommer til kaffe/koffein. Kommer ellers nemt til at drikke 4-5 kopper sådan uden helt at tænke over det, men nu drikker jeg ca 2 om dagen og vælger dem aktivt til og nyder dem :) Der findes mange studier både for og imod kaffe. Men udfra hvad jeg har læst mig frem til er kaffe i moderate mængder faktisk sundt :) I lige måde! Knus Emily

  1. Hej Emily,

    jeg vil, ligesom Susanne nedenfor, også gerne vide, hvorfor du skærer ned på kaffe? Er det bare almen sundhed?
    Selv er jeg studerende (skriver speciale pt), hvorfor jeg nok drikker lige lovlig meget kaffe i løbet af sådan en dag. Kaffe(pauserne) er mine små lyspunkter :-)

    1. Se svar til Susanne :) Jeg er nemlig selv forfalden til at drikke (lidt for) meget kaffe i løbet af en dag foran computeren. Og kender alt til kaffepauserne som nydningsstund, sådan har jeg det også. Prøver dog nu at spæde op med urtete, koffeinfri kaffe eller andet rart, så det ikke bliver til et kæmpe koffeinfix hver gang. Klem