
I går aftes var jeg igen ude at undervise og var så heldig at der endnu engang var én parat til at fodre mig, da jeg kom hjem. Denne gang et styks kæreste (i denimskjorte – troede ikke jeg kunne lide det, men pænt på ham i al tilfælde) med to styks burgere fra Krunch på Amagerbrogade.
Rigtig gode var de, men til 60 kr. pr. burger er det vel også forventeligt…
Lækker grov bolle med masser af sesam, en ordentlig bøf, gedigen og ikke for sød ketchup (men man kan vel altid klare et lille skvæt hot ketchup mere), ost, pickles, løg og salat. Og øko. Jeg er fan. Smagte som en rigtig lækker hjemmelavet burger i en endnu bedre bolle. Man giver vel i grunden alligevel nemt 60 kr. for en menu på Mc D og så undvære sodavand og pomfritter.
Vi fik coleslaw til (også fra Krunch) og så skar vi nogle gulerodsstave i stedet for fritter.
Synes egentlig at det meste cider er for sødt og det gælder også for Tempt, men er simpelthen så vild med deres etiketter, at jeg køber dem alligevel :) Har I lagt mærke til damen, der ligger og spejler sig mellem benene på 2’eren?
Really delicious cheese burger from Krunch at Amagerbrogade…
-
Marie BM Jeg elsker også tempt cider pga. etiketterne! De er jo sååå flotte :) Og tak ..
-
Maria Kaa Er fuldstændig vild med alle dine madindlæg - de er virkelig lækre og inspirerende :D ..

-
de bukser har simpelthen den mest fantastiske farve! :D ..
-
Ej Emily, jeg <3'er bukserne! Var lige inde og tjekke dem ud på webshoppen - ..
-
[...] den (lidt for) bøjelige parasol! Jeg gav mig i kast med et ..
-
[...] er frisk og sød, og jeg har fundet inspiration til den hos Emily, hvis ..
… og nu skal jeg nok prøve at blive bedre til at opdatere den oftere!
Hvis du er interesseret i maddelen, så følg mig evt. på Twitter, hvor jeg ofte poster billeder af min mad – eller af og til… men skal nok gøre det ofte hvis det har interesse, det er jo noget hurtigere end en blogpost :)
-
Tak og I lige måde ;) Og skal nok huske dig når jeg opdaterer linkliste! ..
-
Okay haha det gik vidst lidt hurtigt med at læse så... Hav en herlig fredag;) ..
Læser som en gal til min eksamen og må derfor vente med at poste nogle af de indlæg jeg har i tankerne. Men i kan lige få min favoritlæsemusik at the moment. Har Charlotte Gainsbourgs IRM album på repeat for tiden.
Hvis I har gode musikforslag modtages de med kyshånd! Og skal I på Roskilde (jeg skal og glæææder mig)? I så fald, hvad skal i høre dér?
… and listening to my fave album at the moment Charlotte Gainsbourgs IRM…
-
Sara - Ih en Roskilde jomfru :) Det skal nok blive et hit for dig, ..
-
Har du set "Gainsbourg, vie héroïque", om Charlotte's far, Serge? Han var en kæmpe kunstner ..

-
Tak :) og det er helt ok. ..
-
Elsker hvordan håret og tørklædet er sat sammen - pænt tørklæde, matchende til håret og ..
Nogle andre bloggere har været så søde at give mig en Beautiful Blogger Award og det er jeg glad for. Tusind tak til Everything about nothing, Fanny fra Tres Chic, Black nails and red lips, Monalogen og Bruun by Bruun. Linda fra Bruun by Bruun gav mig faktisk en You’re going places award – og tak for det – men har altså tilladt mig at slå dem sammen. Har altså også skippet billedet, da jeg hellere ville have et billede af min morgenmad med, hehe… Ja, sorry er altså lidt anarkist af og til…
- Jeg har lige lånt 9 bøger på biblioteket. Elsker bøger, elsker biblio.
- Jeg har boet på Cypern, da jeg var lille.
- Jeg kan godt lide kommenost (og kommenskringler, alt med kommen egentlig), er nok den eneste under 55, der kan det?!
- Jeg brækkede min arm, da jeg kørte studentervogn (PAS PÅ derude!). Ikke fordi jeg var fuld (næ næ :D), men fordi en lastbil kørte ind i armen, mens jeg vinkede halvvejs ud ad vognen.
- Mine secret shames er Kig Ind, Lotto og svenske krimier (ok, det sidste er ikke så secret, men var det da jeg gik på litteraturvidenskab…).
- Jeg har lige fundet ud af at jeg godt kan lide mænd i denimskjorter, eller det vil sige kan godt lide min kæreste i denimskjorte ;)
- 7 er mit lykketal (og 13).
- Frk. Jensens
- Pilgaards Wardrobe
- My digital scrapbook
- Pistache et Cacahouète (fransk)
- The Princess Wishlist
- Hell on high heels
- Fashionmanifest
-
..
-
Iiihh tak for alle jeres links, glæder mig til at kigge, læse og tjekke ud ..














































