

Sådan noget her hedder vist stilforvirring. Leopard tørklæde, paisley mønstret tørklæde som hårbånd, tee med pailletanker, mili-parka og 90’er ørkenstøvlen over dem alle; Palladium. Synes nu at det endte meget lykkeligt med stilforvirringen og jeg er simpelthen så lykkelig for Palladium-basserne, endnu en gang tak til de læsere, der hjalp mig med at finde dem. Føler mig meget yngre (og i et helt andet årti) med dem under fødderne. Endte med at købe dem i Jette Riis Sko, den der ligger i Galleri K – af en meget sød og hjælpsom svensk ekspedient i øvrigt.
Og apropos svensk, er jeg lige kommet hjem fra arbejde og skal nu læse min spændende svenske krimi færdig (er en sucker for svensk krimi, denne gang er det Camilla Läckbergs Ulykkesfuglen). Ih den er så spændende!
Later skater alligators :)
What I wore today. A fusion between different patterned scarves, sequins, army parka, an anchor and the very 90’s Palladium boots. But I think the mix worked out great without getting to confusing :)
-
R. Larsen Hej :)Jeg har fået en award - og skal derefter sende den videre til 7 ..
-
Marlon Ag Åh elsker bare skoene! Vil også til at tage jagten op! ..


Købte disse to bluser i går i henholdsvis H&M – hvor jeg også købte tørklædet – og Zara.
Den blå anker-tee (som i øvrigt kun koster 80 kr.) har jeg på allerede i dag, mens jeg er lidt mere usikker på Zara-blusen. Der var et eller andet der dragede mig mod den og sådan foregår det meste af min shopping, mere eller mindre pr. intuition og mavefornemmelse. Men kan ikke rigtig se et outfit for mig hvor den kan indgå, nå det må jeg vel tage som en udfordring og ellers ryger den tilbage. Den ville nok gøre sig ok, som en del af en ordentlig omgang mønstermiks og med et par denim-shorts… Boho med et preppy mønster, jow tror det er en keeper.
Hvordan har I det i øvrigt med ‘nyt i skabet’-agtige indlæg? Det er jo ikke noget jeg gør det så meget i. Kan egentlig bedre lide at vise tingene, når de indgår i et outfit… På den anden side er det jo en fin måde at få det vist, inden jeg når at style det og mens det stadig er at finde i butikkerne…
Er i øvrigt også blevet ejer af et par Palladium, TUSIND TAK for al jeres hjælp. I er virkelig de bedste. Dem har jeg også på i dag, måske nogen vil tage et billede af mig, så viser jeg senere :)
Another couple of additions to the closet. Anchor tee from H&M and tunic from Zara. The t-shirt I’m wearing today, but I’m a little in dout on how to style the blouse….
-
Tak for jeres mening, jamen så fortsætter jeg med dem. Der kommer altså nok lidt ..
-
Jeg vil bare gerne have flere mad-indlæg :PKender du egentlig andre der blogger om mad ..
-
Det er skam helt okay, jeg må hellere lure i diverse boghandlere :) ..
-
Lika - og dog, når jeg ser nærmere på billedet så ligner det da at ..


Min fine nye kjole, jeg købte hos Designers Remix Collection i sidste uge. Så mangler der bare noget ordentlig sommer, tak.
Er på vej hjem til kæresten og har lovet at tage mad med. Men er virkelig helt blank mad-wise, måske man bare skulle stoppe forbi en Irma og købe et Il Fornaio brød, et par gode oste og noget pølse. Og et par kolde ginger ale – bedste sodavand! Og lidt salat, så må den vist være i vinkel…
Vi skal bare hygge og se et par film tror jeg, er helt bagud på filmfronten og vist egentlig også på hjemme-hygge-fronten :)
New dress from Designers Remix Collection, now I just need some decent weather to go with it…
-
Thank you!!Tusind tak!!Anonym - Ih hvor fint, det egner den sig da også super til!Bunny ..
-
AMAZING! great bloghttp://lolitasaysso.blogspot.com/ ..

Wow, havde sådan nogle dejlige oplevelser på ‘Farven i kunsten’ udstillingen på Louisiana i går. Specielt den nederste installation var helt voldsomt fin. Vil gerne have et mørkt, stille ‘uendelighedsrum’ med farvet lys derhjemme, blev glad og rolig af at være derinde..
Mht. til mine tanker om at kunst ikke skal gøres til noget svært og fremmed, skrev Lucie en kommentar hvor der bl.a. stod følgende: “Man skal ikke interessere sig for kunst af andre grunde, end at man virkelig gerne vil opleve noget” og det synes jeg er meget smukt og rigtigt skrevet. Bedre end jeg selv kunne sige det, så det kommer lige med her.
From the exhibition ‘Color in art’ yesterday… I really want a room like the one in the last picture at home. It was so quiet, calm and pretty…
-
medine amory - det kan jeg kun anbefale, det er sådan et dejligt sted. Desværre ..
-
Tak for det du sagde Emily. Jeg var faktisk lidt bange for at det kun ..
Håber at I har en dejlig søndag. Er meget taknemmelig over at I læser med, kommenterer m.m. Virkelig virkelig meget, så tak til alle Jer søde mennesker! Det ville slet ikke være skægt at blogge uden jer.
Er i øvrigt ved at opstøve noget lækkert til en lille give-away i anledning af de 200+ faste google læsere, gjorde det jo ved 100, så tænker at gøre det til en tradition ;)
Enjoy your sunday lovely people!
175 g soft brown sugar
2 large eggs, free-range or organic, separated
185 g plain flour, sifted
250 ml semi-skimmed milk, at room temperature
Preheat the oven to 170 degrees celcius (fan/ Varmluft) and line a 12-hole muffin tray with cupcake cases.
Spoon the mixture into the cupcake cases, filling them to about two-thirds full. Bake them for about 25 minutes, until slightly raised and golden brown. Don’t ice until completely cool.
150g unsalted butter, at room temperature
1 tablespoon semi-skimmed milk
2 teaspoons instant espresso powder, dissolved in a small amount of hot water
Beat the butter, milk, espresso mixture and half the icing sugar until smooth – this can take several minutes with an electric hand mixer. Gradually add the remainder of the icing sugar and beat until thick and creamy.
Spread the icing on cupcakes and decorate. The icing will set slightly, so make sure to put the coconut on at once.
-
Super godt at høre :) Det kan være du skal overveje at fryse dem, hvis ..
-
Jeg har lige prøvet at bage de her muffins. Men jeg er ikke særlig god ..
Pic: Gerhard Richter 1025 Farben/ 1025 Colors
Lige nu er jeg formentlig på vej mod Humlebæk og Louisiana for at se den anmelderroste udstilling Farven i kunsten, hvor bl.a. ovenviste værk af Gerhard Richter er udstillet. Det er sidste dag i dag, men Louisiana lukker først kl. 18, så I kan nå det endnu.
Glæder mig også til at se deres nye udstilling Warhol after Munch.
Mht. til at kigge på kunst, så bliver der ofte gjort en alt for stor videnskab ud af det, synes jeg.
Og det er synd, for det betyder at mange helt holder sig fra det fordi det bliver noget fremmed, svært og utilgængeligt.
Tag det for hvad DU synes det er. Se på billederne/skulpturen så længe du gider og hvis der er noget der fanger dig.
Forestil dig at du går ind i en møbelforretning, der vil sikkert være nogle møbler du synes er smukke og gerne ville have i dit hjem. Så er der måske nogle andre du ligeledes godt kan se det smukke i, men som ikke lige er din smag. Nogle er måske så hæslige at du ikke kan få øjnene fra dem, men de rører alligevel noget i dig, mens andre er så ligegyldige, at du ikke kaster mere end et blik på dem.
Selvom det lyder overfladisk, kan det faktisk være en god indgangsvinkel til at begynde, at se på kunst.
Glæd dig over det der inspirerer og bevæger dig, men lad være med at blive frustreret, hvis du ikke lige kan se idéen med et kunstværk. Bare fordi nogen har hængt det på en væg på et museum, er det jo ikke ens betydende med at du skal elske det. Lad kunst være et spørgsmål om, at du kan blive rørt af ‘noget’ ved/i et værk og ikke så meget mere, al det andet kan jo tidsnok komme, når først man er blevet bidt af at se på kunst :)
On my way to Louisiana museum of modern art to see the exhibitions ‘Color in art’ and ‘Warhol after Munch’. In the first one Gerhard Richters joyful 1025 Colors is exhibited. Louisiana is by far my favorite museum in Denmark, so if you ever visit Copenhagen it is absolutely worth the train ride to lovely Humlebæk an hour from Copenhagen.
-
Lucie - Hvor er det rigtigt sagt: 'Man skal ikke interessere sig for kunst af ..
-
Jeg er også meget enig med det du sagde mht kunst. Jeg synes ikke man ..












































