




caesarsalat, der var helt fin, men som nok ikke kommer i bogen over mindeværdige måltider…

krabbemoussesandwich stod der i menukortet, det var vist bare helt regulær krabbesalat… smagte ganske fornøjeligt, men igen ikke ligefrem an affair to remember…

så vi trak teltpælene op og rykkede på lagkagehuset og spiste dessert og drak kaffe. Det var til gengæld vældigt godt!
Had lunch with the bf at café Oven Vande and desserts at Lagkagehuset both on Christianshavn, before going to work yesterday afternoon. It had been raining all day, but as it was suddenly dry I saw an opportunity to sport my Burberry heels. And they we’re thrilled to get a little stroll around town :)
-
patty You look so amazing! Whenever I'm faced by rainy weather, I resort to my oldest ..
-
Emily Salomon Tak tak tak sødeste piger!!Fashionhippieloves + Lady Rebel - Thanks sweeties!Katrine -jeg elsker dem ..
-
Se mere her: http://www.mudanashi.dk/kontakt-os :) ..
-
Hvilken adresse ligger Muda Nashi på? Virkelig fine frb guides, blev lidt skuffet over at ..
Var ude for at tage billeder til tredje og sidste del af Frederiksbergguiden i tirsdags (se de to andre under Guides til København i topbjælken) og var i den forbindelse forbi Granola på Værnedamsvej, faktisk mest fordi jeg skulle tisse… Granola er jo allerede med i guide nr. 2. Og så kom jeg også til at købe en lille godte… eller tre :)
Men inden I får godterne at se, skal I lige nyde denne sæbepumpe. Granolas toilet er nemlig lige så gennemført som resten af etablissementet. Mon man kan få lov at bo der?
-
Vanity - Ja det er nemlig sådan et dejligt sted :)Anja - tusinde tak!Karoline - ..
-
Dine guides er virkelig gode. Hvis du får tid og har lyst må du også ..



-
Tak hvor er I søde ;)Marie BM - min er en M (58) og mit ..
-
Cool outfit ! Er ret vild med din jakke . ..
-
De kan købes i Jette riis. Har selv næsten lige erhvervet mig et par!Skøn blog!KH ..
-
Fandt en hjemmeside i bladet Nylon: www.palladiumboots.comVed selvfølgelig ikke om de sender til DK, men ..
-
Camilla - god idé! Er jo helt åndssvagt dyrt at købe godter i biografen...Katrine - ..
-
Den må jeg altså i bio og se. tak for tip ang. billetter. Jeg er ..
Hurra! Efter at have prøvet flere hårprodukter end hvad godt er, tror jeg endelig at jeg har fundet det rette for mig og mit hø-hår :)
At det så egentlig er til heste, må man jo bare se bort fra (bare rolig det er også godkendt til mennesker).
Så hvis du som jeg har hår som en hest, frizzy, stridt, kraftigt, kemisk behandlet etc., så er det her muligvis løsningen. Mit hår har i al tilfælde sjældent været så medgørligt som efter en tur med Mane n’ Tail shampoo og balsam – og det er uden 1000 andre produkter efterfølgende, som jeg ellers var blevet vant til. Det er købt på horsecare.dk og får mine allervarmeste anbefalinger og et lille vrinsk med sig :)
Har i øvrigt også bestilt nogle Moroccan Oil produkter hjem, så når de kommer skal jeg lige teste og så skal jeg nok efterfølgende give en vurdering af dem.
TILFØJELSE: Ville bare lige skrive, at det altså ikke er noget jeg helt selv har fundet på :D. Så Mane n’ Tail anbefalet i et amerikansk Cosmopolitan en gang og hvis man googler/youtuber det så kan man finde mange positive anmeldelser fra tobenede brugere ;)
Have been using Mane n’ Tail shampoo and conditioner for a couple of weeks now and my hair is loving it! This rich formula is perfect for my coarse, frizzy and chemically treated hair :)
-
hej, er de uden parabener , silicocone mm. Mvh Lærke ..
-
Anne - tak hvor er du sød :)Laura - læste om det i et blad ..

































































