
Torsdag aften efter jeg havde undervist mine hundehold, hentede den søde kæreste mig med mad og kolde øl, som vi nød på et tæppe i Strandparken. Efterfølgende gik vi en tur i den smukke solnedgang, christ hvor jeg altså elsker ‘min’ strand. Det har jeg i øvrigt skrevet lidt mere om på Amager am See bloggen.
Om lørdagen pakkede jeg, som skrevet tidligere, mig selv, mine tømmermænd og lidt vasketøj og drog til Hornbæk, hvor mine forældre har sommerhus. Og så stod den ellers på læsning, afslapning, solbadning og god mad.
Some photos from my weekend. A lovely walk in the sunset at Amager Strandpark beach with the bf and a trip to my parents summerhouse :)
-
millo hindbær/lakrids lyder som en lækker kombi! ..
-
Emily Salomon Karoline - Bestemt, B&J er jo snart en klassiker, men synes det er sejt med ..
-
Jeg erklærer mig SÅ enig i de kritiske røster og synes desuden at kvindesynet/fremstillingen i ..
-
Er helt enig med jer skuffede. Synes virkelig, at holdet bag SATC har solgt gevaldigt ..
I dag begravede vi min elskede lille Liva i mine forældres sommerhushave. Hun blev kørt over i slutningen af januar, nok en af de skrækkeligste dage i mit liv. Savner simpelthen min lille hund, der fulgte mig i tykt og tyndt i næsten fem år, så det stadig gør helt ubeskriveligt ondt.
Da det var frost og sne dengang fik jeg hende kremeret og i en urne og i dag satte vi den så ned på hendes yndlingssted i haven, lige ved kirsebærtræet hvor hun elskede at ligge og sole sig. Det var helt utroligt sørgeligt, men på sin vis også fint og det var godt at få det afsluttet.
Selvom jeg aldrig får en hund som hende igen – og det er også helt ok, de er jo også forskellige – så savner jeg simpelthen så meget at have hund. Jo, der er mindre plads til impulsivitet og alt skal planlægges lidt mere, men for mig er det, det hele værd.
Vil helst have hvalp om sommeren, men det er jo nærmest nu og alternativt skal jeg vente et år… er virkelig i syv sind…
Men er mere eller mindre ved at være sikker på at det skal være en ungarnsk vizsla, en venlig og aktiv jagthund, som på billedet ovenfor ;) – det er i øvrigt fra vizslahvalpe.dk
I lost my dear dog 4 months ago and I miss her so much. I’m now considering getting a puppy of the breed hungarian vizsla (as on the picture) a very kind and active gundog ;)
-
ja i know , synes bare det kunne være så hyggeligt med et lille hvalpepar ..
-
Min første hund fik jeg i december, så er helt med på den med sne ..
-
De er fra Topshop, de er købt på nettet for lidt over en måned siden ..
-
Hej Emily.Lækre gladiatorwedges - er de nye og i såfald, hvor er de så fra?Vh. ..


-
Hej Emily.Hvor er jeg glad for at læse dit indlæg - efterhånden troede jeg faktisk ..
-
Hej selv smukke Kia ;)Synes at du bringer noget vigtigt på bane mht. at ..

Nogle af mine favoritsalatingredienser (elsker mulighederne i sammensatte navneord), friskkværnet peber og et skvæt olivenolie og et strint (i mangel af bedre ord) honning. Det kan jeg godt leve af resten af sommeren :) Med variationer måske, men er totalt i salatstemning…
Some of my favorite salad ingredients, fresh ground black pepper and a drizzle of olive oil and honey. I wanna eat variations of this all summer :)
-
Salat, tomat, peberfrugt, agurk, majs, feta, kylling, valnødder, olivenolie, sort peber, honning og måske noget ..
-
..

Ryddede op på min – noget overbelæssede – stol i mit soveværelse i morges. Og sørme så om ikke et ret så fint outfit helt tilfældigt kom til syne. Synes det er vældig rart når tøjet begynder at style sig selv ;)
På stoleryggen hang nemlig min gamle Stella Nova vest, et gammelt Topshop bælte og en ny nederdel fra Zara og nedenfor stolen stod Minimarket jodphurs’ne.
Det skal jeg da helt sikkert hoppe i en af dagene tilsat hat, en masse armbånd og en lang halskæde eller to.
Er mere eller mindre flyttet ned i min gård (hvor der er sol hele dagen :D), kaffekop og eksamenslæsning in hand. Og hygger mig egentlig meget godt, men glæder mig nu også til det er overstået og den står på Roskilde og … Barcelona!
Skal desværre hverken til Sonar eller Primavera, vi skal først derned i juli, men glæder mig helt vildt, har nemlig aldrig været i Barcelona før. Jeg hiver kæresten med og vi skal bo hos et helt fantastisk par, jeg lærte at kende i forbindelse med at jeg var til bryllup i Mexico i marts.
Men først er der Roskilde og det skal nok blive spas. Jeg skal afsted med nogle venner og vi ville egentlig have boet i rent a tent lejren, men der var udsolgt, så nu har vi købt billetter til H&M Fashion against AIDS reboot camp’en.
Plejer at være på Roskilde på den grumme trucker-måde (og har det top-herligt med det), men det bliver nok meget rart med lidt mere ordnede forhold. Lækkert lyder det i al tilfælde med varme bade, morgenmad, telt, liggerunderlag og soveposer og meget mere.
Læs mere om H&M Reboot Camp her. Og husk at man bare skal købe en billet til camp’en og en alm. Roskilde-billet pr. 2 pers., slet ikke dyrt overhovedet og godt formål, I like!
When cleaning out this morning in my bedroom this outfit appeared under layers of clothes on a chair. An old Stella Nova vest and ditto Topshop belt and a new Zara skirt. My Minimarket jodphurs were standing next to the chair and voilà. I like that my clothes seems to style themselves now ;)
I might just ad a hat, a lot of bangles and a long necklace or two and then I’m good to go.
I’m looking forward to when my exams are over. Then I’m going to Roskilde Festival – I’ll be staying at the H&M Reboot Camp – and afterwards to Barcelona to visit friends :) I love summertime!
-
Tak, hvor er du sød :) ..
-
Ja ikke ;)Oi, det kan jeg godt forstå, har også selv været trofast Roskildegænger de ..








































































