Så er jeg hjemme igen. Ankom til Kastrup alt for sent i går aftes, er absolut forfulgt af forsinkelser for tiden. Var helt utroligt trist da jeg kom hjem, eller det startede allerede på flyveren. Sådan har jeg det altid når jeg er på vej hjem fra noget godt. Og faktisk i det hele taget når noget slutter. Det kan sågar bare være en god bog. Jeg bliver vitterligt ked af det.
Og den sidder stadig lidt i mig… Hvilket er dumt, for jeg burde glæde mig over en rigtig dejlig ferie i stedet, glæde mig over at jeg om lidt skal ind at se SATC 2 og at jeg inden det skal på posthuset og hente pakker. Nå, det kommer nok lige så stille, havde bare sådan en dejlig ferie at jeg ville ønske den kunne vare ved.
Jeg er helt vildt bagud med kommentarer. Er lige gået op for mig at jeg aldrig fik svaret mht. pris og hvornår de kommer i butikkerne på ‘My winter boots to be’, det gør jeg fluks og skynder mig også at få svaret på resten så hurtigt jeg kan ;)
I’m back home, but I always feel a little sad when something good comes to an end. I was feeling rather blue yesterday on the plane, because I just wanted the great holiday to never stop. Very stupid and childish I know. In stead I should be grateful for a wonderful week and be looking forward to exciting stuff like going to watch SATC 2 today…
-
Emily Salomon Juliet - thanks!! xoxo ..
-
Juliet Love the picture!so funny and beautiful!xxx darling!:D ..

-
MariaDue og Tina - tusind tak ladies ;) ja, jeg vil også gerne tilbage... nu! ..
-
Lækre shorts og lækker frisure :) ..
Forhåbentlig bliver det godt vejr med solskin på et tidspunkt i Danmark også, så tænkte at jeg lige ville komme med en solcreme-anbefaling her fra de varme lande.
Jeg er fuldstændig afhængig af P20, der i mine øjne er den mest geniale solcreme nogensinde. Eller det er faktisk mere en olie/sprit-agtig sag. Meget flydende, men fedter ikke. Og går ikke af, det holder bare i 10 timer også selvom man bader og dyrker sport. Den beskytter både mod UVA og UVB indeholder ingen dumme parabener, parfume eller farve og den findes også i en faktor 10, der – surprice – hedder P10.
My favorite sunscreen is danish P20, you only have to apply it once a day as it really stays on no matter what.
-
Frk. Jensen - Matas har den bl.a. ;)Anonym - Jamen har jo heller aldrig sagt ..
-
Hvor meget koster den? Jeg skal faktisk købe en god solcreme, men den skal også ..




-
Takker :) Jeg søgte på Balenciaga cork heels tror jeg. De findes også i en ..
-
Super fede sko :)Og nej det var da et godt køb :)Hvordan søgte du efter ..


Så er der lige lidt lyd fra mig. Tusind tak for alle jeres ønsker om en god rejse! Her er simpelthen så skønt, skulle dog lige indstille mig på at det var en slappe-af-ferie, er jo vant til at fare rundt når jeg er afsted, men sådan en tur med solbadning, en masse sport og læsning er jo slet ikke tosset. Regner dog ikke med at gemme explorer-Emily helt væk, tror vi skal ud at kigge lidt på et marked og en vulkan en af dagene, men bortset fra det står der bare afslapning på programmet. Vi bor allesammen, hvilket er 8 styks, i en kæmpestor lækker lejlighed med 3 altaner med smuk udsigt, virkelig fantastisk og meget hyggeligt. Har løbet, svømmet, spillet badminton og squash, været til yoga og combat, og spist en hulens masse for der skal jo lidt energi på også ;)
Just a quick hello from my holiday, I’m having a blast here at La Santa doing nothing, sunbathing, playing with the bf’s sisters kids (they’re soooo cute) reading and doing a lot of sports ;)
-
Aprendi mucho ..
-
bysophiedk - det er photoshop og toycamera analog color ;)Lasse - takker! ..
-
Det var så lidt ;) og ja det er en rigtig god sag! ..
-
Ja, sikke en god sag at støtte! Tak for info :) ..
Så er der ved at være pakket og jeg glæder mig som et lille barn. Fik lige det her kitsch sko-kuffertmærke af verdens bedste mutti. Så kan jeg i al tilfælde kende min kuffert ;)
Vi flyver tidligt i morgen (godt at man bor på Amager, tæt på lufthavnen), så det bliver alt for nu, vi blogges forhåbentlig fra Lanzarote. Mon ikke der er wi-fi på La Santa?
I’m ready to fly of to Lanzarote early tomorrow morning. Just got this kitsch luggage tag from my sweet mum. It’ll be really easy to find my luggage now ;)
-
Tusind tak for alle jeres ønsker om god ferie!! I er de bedste!Charlotte - den ..
-
Ih hvor er du god! Der findes baaare alt for mange blogs som er minus ..



















































