Home bittersweet home

Så er jeg hjemme igen. Ankom til Kastrup alt for sent i går aftes, er absolut forfulgt af forsinkelser for tiden. Var helt utroligt trist da jeg kom hjem, eller det startede allerede på flyveren. Sådan har jeg det altid når jeg er på vej hjem fra noget godt. Og faktisk i det hele taget når noget slutter. Det kan sågar bare være en god bog. Jeg bliver vitterligt ked af det.
Og den sidder stadig lidt i mig… Hvilket er dumt, for jeg burde glæde mig over en rigtig dejlig ferie i stedet, glæde mig over at jeg om lidt skal ind at se SATC 2 og at jeg inden det skal på posthuset og hente pakker. Nå, det kommer nok lige så stille, havde bare sådan en dejlig ferie at jeg ville ønske den kunne vare ved.

Jeg er helt vildt bagud med kommentarer. Er lige gået op for mig at jeg aldrig fik svaret mht. pris og hvornår de kommer i butikkerne på ‘My winter boots to be’, det gør jeg fluks og skynder mig også at få svaret på resten så hurtigt jeg kan ;)

I’m back home, but I always feel a little sad when something good comes to an end. I was feeling rather blue yesterday on the plane, because I just wanted the great holiday to never stop. Very stupid and childish I know. In stead I should be grateful for a wonderful week and be looking forward to exciting stuff like going to watch SATC 2 today…

Seneste kommentarer
  • Emily Salomon Juliet - thanks!! xoxo ..
  • Juliet Love the picture!so funny and beautiful!xxx darling!:D ..

Chillin’

scarf vintage Dior// shorts Topshop// sandals Topshop// bikini Missoni

Sådan her så jeg ud i forgårs og det kunne meget vel blive mit foretrukne sommerlook :) Praktisk (har altså brug for at få det der kæmpegarn lidt væk fra hovedet), komfortabelt og girly uden at det bliver for meget – elsker at man altid kan bruge pilotbrillen som kontrast hvis det hele er ved at blive for pussenusset :)
This is what I wore the day before yesterday and it could very well end up as my favorite casual look for this summer. Very comfy and girly, yet cool. I love how you can always throw in a pair of Rayban pilots to add a little edge :)
Seneste kommentarer
  • Emily Salomon MariaDue og Tina - tusind tak ladies ;) ja, jeg vil også gerne tilbage... nu! ..
  • Tina Lækre shorts og lækker frisure :) ..

Favorite sunscreen

Forhåbentlig bliver det godt vejr med solskin på et tidspunkt i Danmark også, så tænkte at jeg lige ville komme med en solcreme-anbefaling her fra de varme lande.

Jeg er fuldstændig afhængig af P20, der i mine øjne er den mest geniale solcreme nogensinde. Eller det er faktisk mere en olie/sprit-agtig sag. Meget flydende, men fedter ikke. Og går ikke af, det holder bare i 10 timer også selvom man bader og dyrker sport. Den beskytter både mod UVA og UVB indeholder ingen dumme parabener, parfume eller farve og den findes også i en faktor 10, der – surprice – hedder P10.

My favorite sunscreen is danish P20, you only have to apply it once a day as it really stays on no matter what. 

Seneste kommentarer
  • Emily Salomon Frk. Jensen - Matas har den bl.a. ;)Anonym - Jamen har jo heller aldrig sagt ..
  • Lucie Hvor meget koster den? Jeg skal faktisk købe en god solcreme, men den skal også ..

Pretty/Creepy dress before sunset

dress Topshop// cardigan Gina Tricot// shoes Balenciaga

Kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har slappet så godt af. Har det helt fantastisk dejligt her og nyder varmen. Hører at det er kedeligt vejr i Danmark :(   Nu må det da snart være nok… 
Ikke så meget nyt at fortælle om siden sidst egentlig, slapper bare, dyrker en hulens masse sport og hygger med kæresten og hans familie. I morgen lejer vi en bil og kører lidt rundt på øen, trænger vist også snart til at komme lidt udenfor ‘reservatet’. 
I’m still just relaxing, doing sports and enjoying myself here at La Santa in Lanzarote. Tomorrow we’re going to rent a car to explore some of the island. So long :)
Seneste kommentarer
  • Emily Salomon Takker :) Jeg søgte på Balenciaga cork heels tror jeg. De findes også i en ..
  • Tina Super fede sko :)Og nej det var da et godt køb :)Hvordan søgte du efter ..

Mine favoritter

La la la Santa

dress Topshop// necklace Bjørg// sandals + bracelet Balenciaga

Så er der lige lidt lyd fra mig. Tusind tak for alle jeres ønsker om en god rejse! Her er simpelthen så skønt, skulle dog lige indstille mig på at det var en slappe-af-ferie, er jo vant til at fare rundt når jeg er afsted, men sådan en tur med solbadning, en masse sport og læsning er jo slet ikke tosset. Regner dog ikke med at gemme explorer-Emily helt væk, tror vi skal ud at kigge lidt på et marked og en vulkan en af dagene, men bortset fra det står der bare afslapning på programmet. Vi bor allesammen, hvilket er 8 styks, i en kæmpestor lækker lejlighed med 3 altaner med smuk udsigt, virkelig fantastisk og meget hyggeligt. Har løbet, svømmet, spillet badminton og squash, været til yoga og combat, og spist en hulens masse for der skal jo lidt energi på også ;)

Just a quick hello from my holiday, I’m having a blast here at La Santa doing nothing, sunbathing, playing with the bf’s sisters kids (they’re soooo cute) reading and doing a lot of sports ;)

Seneste kommentarer
  • Enupdreneda Aprendi mucho ..
  • Emily Salomon bysophiedk - det er photoshop og toycamera analog color ;)Lasse - takker! ..

Køb vand – giv vand

Køb lige noget vand! 
Hver gang du køber en flaske Kildevæld giver du nemlig 3 liter vand til Afrika. Kildevæld samarbejder med nonprofit organisationen Water For All og firmaet Vestergaard Frandsen, der har udviklet sugerøret LifeStraw. Arbejdet handler først og fremmest om at uddele gratis LifeStraw til mennesker i områder, hvor der er mangel på rent drikkevand. LifeStraw er et unikt sugerør, som filtrerer og renser beskidt og sundhedsskadeligt vand.
Du kan også støtte kampagnen og være med til at sprede budskabet ved at blive fan af ”3literrentvand” på Facebook. Hjælp med at give rent vand til Afrika og husk at sende en fan-anmodning til alle dine venner!
For mere information: www.3literrentvand.dk
Det her er lige sakset fra en pressemeddelelse jeg fik i forgårs. Og det synes jeg er en rigtig fin sag (og et hulens smart sugerør), støt, støt, støt!
Seneste kommentarer
  • Emily Salomon Det var så lidt ;) og ja det er en rigtig god sag! ..
  • Mary Ja, sikke en god sag at støtte! Tak for info :) ..

All my bags are packed

Så er der ved at være pakket og jeg glæder mig som et lille barn. Fik lige det her kitsch sko-kuffertmærke af verdens bedste mutti. Så kan jeg i al tilfælde kende min kuffert ;)
Vi flyver tidligt i morgen (godt at man bor på Amager, tæt på lufthavnen), så det bliver alt for nu, vi blogges forhåbentlig fra Lanzarote. Mon ikke der er wi-fi på La Santa?

I’m ready to fly of to Lanzarote early tomorrow morning. Just got this kitsch luggage tag from my sweet mum. It’ll be really easy to find my luggage now ;) 

Seneste kommentarer
  • Emily Salomon Tusind tak for alle jeres ønsker om god ferie!! I er de bedste!Charlotte - den ..
  • Caterina Pinzarrone Ih hvor er du god! Der findes baaare alt for mange blogs som er minus ..

Bøger