Jeg kan godt lide Baressos iceblends, men for at være helt ærlig er de urimeligt dyre (det er kaffe, isterninger og sukker…) og nok heller ikke så sunde, der er vel en grund til at de er så søde…
1-2 shots espresso afkølet (du kan også lave instant kaffe, brug da 1½ tsk. til ¼ kop)
½ sukkerfri guldbarre (eller anden sukkerfri chokolade)
½ -1 dl sojamælk el. rismælk (gerne den der nødderismælk)
1 spsk. valleprotein
1 lille mål Husk el. Guarmin (begge dele er fiberpulver, der kan fåes i helsekosten)
1 tsk. kokosolie
masser af isterninger (alt efter hvilken konsistens du vil have, gå efter slushice)
evt. lidt birkesød hvis den skal være sødere
-
Emily Salomon Karla - Hehe var nu heller ikke ment så bogstaveligt, men der er er jo ..
-
Karla og Ditte Baressos iceblends er mega dyre, men de er nu ikke lavet af det du skriver. ..
Jeg cravede pizza i søndags, da jeg sad og skrev opgave og så er det jo heldigt at man har en kæreste, der er en ørn i et køkken. Og så sød at han vil lave mad til en, når man sidder og er stresset og skriver. Stak ham bare denne opskrift og efter en times tid var den måske bedste pizza jeg nogensinde har fået klar ;)
Der er ikke noget tomat men i stedet en citron beurre blanc og så ellers mozzarella, stykker af hvidløgsmarineret kylling og sprøde kartoffelskiver med rosmarin, åh bliver helt sulten igen. Den var simpelthen så god!
Dejen havde vi bare købt hos det lokale italienske pizzeria, meget nemmere og bedre resultat end at stå at bikse med det selv.
The bf made me this gorgeous pizza sunday. Garlic chicken, crispy rosemary potato slices, lemon butter underneath and mozzarella and parsley, nom nom nom! Recipe here
-
Tak for tippet, den tjekker jeg ud med det samme :) ..
-
åhhhh hvor ser og lyder det super lækkert.....den opskrift må vi teste, som ny fredags ..
Hehe… bliver altså lidt flovmand, når jeg spotter mit (lummert smilende) fjæs rundt omkring i collager. Især hvis det er lige ved siden af Gala… Det er Toni fra Fashioncloud, der endnu en gang har været sød at tage mig med.
Var ude at besøge ham her i går, Albert gravhund 8 uger. En af mine veninder er lige blevet den lykkelige ejer af ham og jeg er altså nem at lokke på besøg hvis der er hundebaby. Så sød og klodset og dufter/lugter på den der helt specielle hvalpemåde (ligesom at babyer dufter helt specielt). Er helt hvalpeskruk nu.
I dag har jeg rygende travlt, har siddet og skrevet opgave (jep eksamensræset fortsætter) her til morgen og skal nu til Beauty Avenue og have stængerne gjort sommerklar med sugaring (den hårfjerningsmetode + stedet kan virkelig anbefales). Derefter skal jeg ud til min bedste Bedste, så hjem og pakke lidt og siden til H&M against aids shoppehalløj med Kia. Dejlige ting, bare lidt for lidt tid.
Så derfor er jeg også lidt bagud med at svare på kommentarer, har dog læst alle og sætter stor pris på dem ;) Svarer så snart der er tid.
Håber I får en rigtig dejlig dag!
Visited my friend who just got this adorable puppy yesterday. His name is Albert and he’s only 8 weeks old, just too cute! I so want a dog, just haven’t got the time at the moment, hopefully next year…
-
Alle - ja han er virkelig en nuser lille fis ;)Anna - den er købt ..
-
Hvor er den bare nuttet! Jeg er også hvalpeskruk for tiden.. Meget endda! Du skrev ..
Mikkel tog dette billede af mig sidste tirsdag efter Friis & co. event. Og det er altså sådan ca. mit yndlingsoutfit for tiden. Har det nærmest også på her. Kender I det at man af og til bare har lyst til at have det samme på hver dag? Sådan har jeg det med det her, med forskellige sko dog, men ellers nogenlunde sådan. En transperant løs tee, mørkegrøn cardigan, grå skinnies, min trofasta mili-parka (købte den i februar og bruger den nu bare uden foer) og så det blå/creme/aubergine-farvede halstørklæde og den der lidt floppy hat. Føler mig meget godt tilpas i det ;) De fjerøreringe jeg viste i går er i øvrigt nærmest købt til dette outfit, passer lige i farverne…
My fave outfit at the moment, feel like wearing it everyday ;) Mikkel shot this pic last tuesday after a blogger event. The feather earrings I showed yesterday are more or less bought for this outfit, the colors will fit right in ;)
-
Ann Cathrine - ih hvor dejligt at høre, det er jeg glad for ;) Tak!Pernille ..
-
Hey there, I just wanted to let you know that I have featured you and ..
-
Det er sgu en god ide! Men har vist ikke pladsen til det. ..
-
Malene - Det er nemlig mine sko ;) Har taget polaroidbilleder af dem og klistret ..
I går forærede jeg mig selv lidt nyt til smykkeskrinet. Et hjerte fra bjørg som jeg synes er lidt uhyggeligt og klamt, men også meget smukt og et par fjerøreringe jeg købte hos en gadesælger. Har længe villet have en lille fjer på, men synes at mange af dem de har i butikkerne ser alt for fake, tilklippede og farvede ud. De her var perfekte, naturlige og lige mine farver ;)
Hjertet købte jeg hos Paris Texas, hvor jeg mødte søde og übercool Maria, der har butikken. Maria og jeg har arbejdet sammen i Diesel Store engang i slutningen af 90’erne og jeg havde ikke set hende siden, så det var virkelig hyggeligt og skægt.
Dengang i Diesel har jeg været 14-15 år og Maria var nok et af mine største stilforebilleder (det var jo inden modeblogs :D). Jeg har været i Paris Texas mange gange, men åbenbart aldrig mens hun har været der og lige pludselig gav det hele bare så meget mening. Selvfølgelig måtte det jo være hendes butik, synes virkelig det er hyggeligt, når der bliver trukket tråde fra fortiden til nu. Og som jeg skrev i går var det en virkelig god dag, dette var bare en blandt mange gode oplevelser ;)
I al min opgaveskrivning har jeg slet ikke kunnet glæde mig til at jeg skulle rejse, men nu er jeg fyr og flamme. Weee skal til Lanzarote på fredag!
Bought this heart from bjørg in Paris Texas (if in Copenhagen it’s a must visit store) and some feather earrings from a street seller yesterday.
-
Må jeg spørge hvad du gav for halskæden?:) ..
-
Mathilde - Den var lidt dyr ;) Paris Texas ligger på hjørnet af Kronprinsensgade og ..












































